vrijdag 25 juli 2014

1e post

Welkom lezer,

welkom bij het eerste blog van mijn hand. Zoals de titel al aangeeft begin ik een blog over de transities die nu spelen rond mobiliteit. Mijn focus zal vooral liggen op alternatieve autobrandstoffen, zoals CNG/groengas, LPG, de diverse vormen van electrisch rijden en waterstof.
Ik heb professionele ervaring op een aantal van deze terreinen.
Mijn content zal vooral bestaan uit informatie afkomstig van nieuwsberichten uit diverse bronnen, waarbij ik vooral zal inzoemen op zaken die betrekking hebben op de transitie die we nu meemaken naar meer duurzame mobiliteit. Hierbij zal ik ook opinies en technisch-inhoudelijk commentaar geven, wat je van de doorsnee journalist niet kan verwachten.
Verder zal ik ook de marktontwikkelingen in beeld brengen (maandelijkse autoverkopen e.d.), vooral om te laten zien waar het heen gaat: wat is de brandstof van de toekomst.

Ik heb al een lijstje liggen met onderwerpen om over te schrijven, dus verwacht de komende dagen regelmatig nieuwe berichten.

Groet,


Gerben

Geen opmerkingen:

Een reactie posten